piątek, 29 września 2017

Green nails - Essie 1019 Hit czy Kit ??

Hej !! Dziś recenzja kolejnego lakieru do paznokci z mojej małej kolekcji. Postanowiłam bardzo nie kupować nowych lakierów dopóki nie wykończę tych starych.

Dziś na tapecie zieleń od Essie 1019 shake your $$ maker 




pojemność 13,5 ml 
cena różna w zależności od strony na której zamawiamy od (-/+)  8-15 zł 
dostępność TU , TU 



MOJA OPINIA:  Lakier ma sporą pojemność nawet za cenę 15 zł. Jest matowy co bardzo dobrze widać po wyschnięciu, jak dla mnie aż za matowy. Konsystencja rzadka... za rzadka jak dla mnie ponieważ ścieka z pędzelka, łatwo ubrudzić wszystko na około :D Plusem jest wąski ale miękki pędzelek. Warstwy ... 1 zdecydowanie za mało, prześwit na prześwicie... 2 ? no lepiej już (na zdjęciach są dwie warstwy) ale 3 było by lepiej.

Bardzo szybko zasycha!! Z tego jestem najbardziej zadowolona :)

Co do trwałości to przy 2 warstwach śmiało wytrzymał 3-4 dni ale przy większej ilości warstw boje się, że zacznie szybko odpryskiwać :( 





Tak więc jak widzicie po mojej opinii, produkt słaby... ktoś ma ? Ktoś zna ten kolor ?



Na koniec jeszcze raz się pochwalę bo już pisałam o tym na instagramie ;-) zostałam mamą.  Moje bliźniaki przyszły na świat 19 września 2017 o godz 11.06 i 11.07 :-) odrazu trafiły do inkubatorków jak to wcześniaki ale Stasio już poza tym ustrojstwem a Ola urodziła się mniejsza i jeszcze trochę musi się wygrzewać. Ja wczoraj wróciłam już ze szpitala , mąż robi dziś malowanie i czekamy na nasze maluchy :-)


15 komentarzy:

  1. No to gratuluję kochana :) Co do lakieru to raczej nie kupię go, chociaż ostatnio na hybrydy się przerzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a co do lakieru to ja też więcej go nie kupię 😉

      Usuń
  2. Średnio podoba mi się ten kolor ;) już nie pamiętam kiedy kupowałam zwykły lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz przez dzieciaki to narazie wstrzymam się z każdym lakierem 😄 boje sie uczulenia maluszkow...

      Usuń
  3. szkoda że tak wypadł. Ale chciałam ci pogratulować dużo zdrówka dla ciebie i dla maluszków!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;) Kolorek dla mnie trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratulacje :)

    ja od jakiegoś czasu preferuje lakieru NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)