czwartek, 31 sierpnia 2017

ZEBRA i kabaretki

Hej moi Kochani !!! :) Dziś stylizacja z sukienką w biało czarne paski, do tego czarne kabaretki i czarne slip-ony :) plus dodatki :-p

Sierpień prawie za nami, jeszcze tylko dzisiejszy dzień i wrzesień. Dla większości z Was koniec wakacji. Mam nadzieję, że te wakacje były dla was bardzo pozytywne, zrealizowaliście swoje plany :) Ja teraz mam tylko jedno w głowie... coraz bliżej do rozwiązania, wyprawka prawie gotowa i zacznę kupować rzeczy potrzebne dzieciakom po wyjściu ze szpitala, bo narazie mam tylko przewijak i termometr bezrtęciowy :D W nocy mam ogromne problemy ze spaniem, na plecach mam duszności, na prawym boku mogę poleżeć dosłownie chwilę a na lewym najwygodniej ale trętwieje mi biodro i wiercę się całą noc :( taki słodki urok ciąży :)



















BUTY - ?
SUKIENKA -  H&M
TOREBKA - Camaieu
CHOKER - allegro.pl



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

31 komentarzy:

  1. Świetnie - lubię ten motyw w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię paski, kiedyś często je nosiłam ostatnio jakoś o nich zapomniałam :(

      Usuń
  2. sukienka bardzo ładna, ale nie pasują mi do niej kabarteki, kwestia upodobania ;)

    obserwuje i liczę na to samo ;)

    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo te kabaretki bardzo pasują do tej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tej sukience w paski ;) ciekawie wygląda z kabaretkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka a ciąża ci służy :) ma swoje uroki:P dobrze że nie masz zachcianek w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie jem w nocy czasem nad ranem mnie przyciśnie :)

      Usuń
  6. Bardzo ci ładnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! obserwuje i czekam na inne posty!

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka! A Ty Madziu wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wrażenie że wcześniej komentowałam :) ja osobiście sama lubię paski :) faktycznie na zdjęciach (patrząc na wpisy wstecz jak wspominałaś) to włosy masz piękne :) ja takich nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kabaretki :) Cudnie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam łączenia wzorów paski i kaberetki ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. Paski są super, świetna sukienka i świetnie w niej wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz kochana :* kabaretki świetne :*

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dawno nie nosiłam kabaretek :) A brzuszek pięknie się już rysuje :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powinnaś nosić częściej kabaretki, dodają Ci pazura, super <3!

    OdpowiedzUsuń
  16. Propozycja, którą skonstruowałaś jest przecudowna, mega przyjemnie się to ogląda dodaj pazura tymi butami. Wyglądać będziesz wtedy jeszcze lepiej. Jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)