środa, 26 lipca 2017

233. MY WISH LIST Gamiss

Hej :) Dziś kilka rzeczy które wpadło mi w oko w sklepie Gamiss :) dawno takiej wish listy z gamiss nie było a bardzo lubię tam zamawiać :) jest w miarę tanio i ubrania czy akcesoria są niezłej jakości :) Jestem pewna, że większość z Was zna stronę ! Tak więc nie przedłużam, zaczynam z moją listą ubrań. Linki macie pod każdym zdjęciem :)





1. Kolorowe buty sandały z pomponami, podobały mi się już w tamtym roku :) ale jakoś nie uległam pokusie... może w tym roku sobie zafunduję ;)




2. Z frędzelkami też buciki są super , w ogóle lubię frędzle ❤




3.  co do kolczyków to u mnie ich nigdy za wiele :D





4. Bomber jacket, czarna klasyczna, pasująca do wszystkiego. 



5. Kolejna Bomber jacket, tym razem bardziej letnia, w kwiaty :)



6. Grochy! 




7. Tunika. sukienka z paskami :) fajna by była na jesień już, albo na następną wiosnę :)



8. Tą tunikę pokochałam za urocze falbanki na wykończeniu rękawków :)




9. biała sukienka w stylu boho




10. Kolejna sukienka :) 




11. Torba , która jest hitem tego lata :)





Wpadło Ci coś w oko ? :) 

Ostatnim moim zamówieniem z Gamiss była biała tunika boho. Pokazałam ją w niecałej okazałości na instagramie: Ale niedługo dodam zdjęcia w stylizacji. 






I PRZYPOMINAM O TRWAJĄCYM ROZDANIU NA MOIM INSTAGRAMIE !! TUTAJ

31 komentarzy:

  1. Sandałki z pomponami są świetne! Fajna wishlist :)
    http://allixaa.blogspot.com/2017/07/60-bluzka-hiszpanka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jakaś moda na pompony weszła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka cudna <3 Ładne rzeczy wybrałaś :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your perfect post dear! :-*
    I'm following you, how about to follow me back on GFC? I would be glad and we can become good blog friends? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ostatnia torebka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post, thanks :)
    http://www.dolapadam.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bomberki mi się spodobały;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moimi faworytami są bomberki i sukienki. Bardzo podobny koszyk miałam na wakacjach w tym roku😍 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki wyglądają bardzo oryginalnie :) zapraszam na nowy post :)

    https://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sandałki są świetne :) mnie również bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie koszyk jest super :) Szkoda, że te paczki tak długo do nas jadą, bo zanim bym taki odebrała to już by się wakacje skończyły :D
    Pomagam i klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka jest boska!Urocze są te frędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze, to o tej stronie jeszcze nie słyszałam, ale
    faktycznie, rzeczy mają całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sandałki rewelacja na okres letni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te sandałki są śliczne, też miałam ochotę sobie je kupić :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy super. :) Ciekawa jestem koronkowej tuniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty z pomponami są nieco zbyt odważne, ale mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolorowe buty są urzekające :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow, sandałki są przeurocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. sandały z frędzelkami są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Te bomberki mi się strasznie podobają <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze mnie rozbawiają te buty z pomponami :D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)