czwartek, 15 grudnia 2016

171. Kolejna nominacja do Liebster Blog Award

Hej!! Dziś post z odpowiedziami na pytania które dostałam od piękno po mojemu w zabawie Liebster Blog Award. Zabawa ta polega na nominowaniu 11 osób i zadaniu im 11 pytań. Nie można nominować siebie i osoby która nominowała Ciebie. Pewnie każdy zna te zasady ale jak ktoś nowy to przypominam :-) Zapraszam! :-)






Pytania, które dostałam:
1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać swojego bloga?
    * Od paru lat zaglądałam na youtube i na zblogowanych. Patrzyłam jak dziewczyny z łatwością pozują do zdjęć, śmieją się ze swoich wad, piszą o swoich ulubionych kosmetykach i udostępniają linki do swoich blogów nawet  wśród znajomych! Chciałam być taka odważna... zbierałam się długo... Uwielbiam pindżyć się przed lustrem, poznawać nowości i w tamtym roku czarka się przelała. Pomyślałam, że spróbuję. Odrazu poinformowałam o tym mojego Tomka (wtedy narzeczonego dziś już męża) , zareagował ok, następnie powiedziałam o tym mamie i ta również zareagowała pozytywnie. Potem dowiedział się mój tata i zaczęłam udostępniać link do bloga na wielu portalach blogerskich. Chciałam nauczyć się dystansu do siebie :-)

2. Co sprawia Ci największe trudności w pisaniu postów?
    * tytuł posta


3. Wymień 3 kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funcjonowania
    * Ciężko wybrać tylko 3 z całego zasobu kosmetyków... no ale jak już mam się decydować to żel pod prysznic, podkład lub krem CC/BB i coś do pomalowania ust. Odkąd używam odżywki do rzęs mogę wyjść bez tuszu :D  (niedługo post po dwóch miesiącach stosowania)


4. Wolisz psy czy koty?
    * KOTY i nasz piesek Gufi :D


5. Twoje ulubione danie to...
    * w sumie to chyba nie jest danie ale to akurat uwielbiam najbardziej i mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolacje :D jest to kanapka posmarowana masełkiem na to grubszy  plaster sera białego i na to miód !



6. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? To przypadek czy przemyślany wybór?
    * Większość z Was wie, że zaczynałam od nazwy stylpasja . Była to moja nazwa, bardzo przemyślana, łączyła dwa słowa "styl" i "pasja". Mój styl i pasja do blogowania. Od kilku dni z okazji zbliżającej się rocznicy 2 lat blogowania postanowiłam dopracować nazwe i szablon bloga i też długo myślałam i wybrałam madziastylee. Dwa słowa "madzia" i "stylee" Moje imię i mój styl, Moje zainteresowania, moje posty, po prostu Madziastylee :-)


7. Moje ulubione słodycze to...
    * ciasteczka :D



8. Wolisz lato czy zimę? dlaczego?
    * moją ulubioną porą roku jest wiosna :D ale jak mam wybrać między latem a zimą to wolę lato. Ciepło, można się opalać i leniuchować na materacu :D



9. Na co dzień wolisz szpilki czy trampki?
   * rzadko zakładam szpilki.



10. Relaks przed telewizorem czy aktywność fizyczna? 
    * Zdecydowanie relaks na łóżku. Jedyną aktywność fizyczną jaką staram się uprawiać to ćwiczenia z Chodakowską lub Gacką :-) Kiedyś miałam rowerek stacjonarny i wtedy to była moja ulubiona forma relaksu ale odkąd zabrakło na niego miejsca poszedł w niepamięć... Tak samo z wakacjami, wolę spacerować, opalać się, morze, Bieszczady.



11. Odpowiedz na pytanie: Blogowanie jest dla mnie...
     *moim kątem, odskocznią od życia codziennego, moim pamiętnikiem, moją skrzynią inspiracji, wspomnień, internetowych przyjaźni :-)




Udało się odpowiedzieć na wszystkie 11 pytań, teraz moja kolej by wyznaczyć kolejne osoby. JA WYZNACZAM DO ODPOWIEDZI NASTĘPUJĄCE BLOGI : KAŻDY KTO MA MNIEJ JAK 200 OBSERWATORÓW I JEST CHĘTNY DAĆ SIĘ POZNAĆ BLIŻEJ, ZAPRASZAM!!!! Dziewczyny to fajna okazja by dać się poznać jeszcze lepiej :-) 






Sprawdzisz co w kolejnych postach? :-) KLIK , KLIK , KLIK , KLIK , KLIK , KLIK

22 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi! Dla mnie blogowanie to też odskocznia od życia codziennego.

    OdpowiedzUsuń
  2. super post bardzo lubie poznawac blizej autorow blogow :) ja tez uwielbiam wiosne, ale mysle, ze kazda pora roku ma swoj urok! :) i oczywiscie tez wybieram relaks w domu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi odpowiedziami i pytaniami :) Też wolę coś na płaskim obcasie od szpilek, choć trzeba przyznać że wygląda się w nich bardzo kobieco :) Pozdrawiam :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i powodzenia :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę pieski oraz bardzo rzadko zakładam szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja również wolę koty. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. what a nice post :)
    happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za udział:) naprawdę fajne są takie posty gdzie można opowiedzieć coś o sobie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi, mogłam Cię lepiej poznać. Będę wpadać częściej!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  11. W lato przynajmniej się nie marznie, choć ja wolę raczej coś pomiędzy chłodem a gorącem.
    Ja ostatnio coraz bardziej przekonuję się do ciasteczek głównie ze względu na to, że nie mogę jeść czekolady :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)