poniedziałek, 29 lutego 2016

111. BELL Fashion colour 802 - Lakier do paznokci

Hej! Dziś coś z działu uroda :-) Mini recenzja lakieru do paznokci Bell Fashion colour! Polski lakier do paznokci !! Znasz?






pojemność: 11g/r
numer: 802
cena: 4 - 6 zł

MOJA OPINIA: Pędzelek wąski ale długi i dość dobrze się spłaszcza na płytce paznokcia co pozwala szybko ją pomalować. Dwie warstwy wystarczą by uzyskać fajny kolor. Szybkoschnący. Nie śmierdzi jak typowy lakier. Konsystencja w porządku, nie ścieka. Trwałość 4 dni! Nie odpryskuje tylko stopniowo się ściera. Napisy na opakowaniu to malutki minus ponieważ szybko się ścierają...

Ja jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno skusze się jeszcze na inny kolor.





23 komentarze:

  1. Wbrew pozorom ładny kolor dobrałaś do tych paznokci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedzialam ze Bell ma takie piękne kolorki ! (: super !! musze sie wybrac na zakupy wiodcznie ! Dodaje i zostaje na dłużej :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pasowałby mi do sukienki, bo mam w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor i podoba mi się w nim to że nie odpryskuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny na wiosnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z lakierami tej marki ale wygrałam ostatnio kilka kosmetyków Bell, w tym również lakiery więc może za jakiś czas wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great color for spring

    www.lashout.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten kolorek taki wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Soczysty kolorek :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Typowo wiosenny kolor, taka limonka. Bardzo lubię lakiery z Biedronki nie dość, że tanie to jeszcze w miarę dobre jakościowo. Dziś napisałam małe co nieco na temat kilku odcieni lakieru tej firmy https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/12/lakiery-bell-fashion-colour-biedronka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)